Objevte hit letošního jara. Přípravky se Šnečího Mucinu. Více informací

Reklamace a vrácení zboží

Chápeme, že změna rozhodnutí je někdy nutná, a proto u nás můžete vrátit zboží, které vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje. Aby bylo vše jasné, přidáváme několik výjimek:

Kdy nelze zboží vrátit:

  • Individuální úpravy: Pokud bylo zboží vyrobeno nebo přizpůsobeno podle vašich požadavků (například personalizované obaly).
  • Hygienické důvody: Otevřené produkty, které přicházejí do přímého kontaktu s pokožkou (například kosmetika nebo parfémy).
  • Dárkové balení: Jakmile je zboží zabaleno do dárkového či ekologického balení, tuto službu již nelze vrátit.

Máte právo si produkt vyzkoušet tak, abyste se seznámily s jeho povahou a vlastnostmi. Upozorňujeme však, že zboží nesmí být používáno způsobem, který by snížil jeho hodnotu (například opakované používání parfému).

Postup pro vrácení zboží:

  1. Vyplňte [formulář pro odstoupení od smlouvy].
  2. Spolu se zbožím nám jej zašlete zpět na adresu uvedenou ve formuláři.

Reklamace zboží

Pokud je s vaším produktem něco v nepořádku, je nám to moc líto a uděláme vše, co je v našich silách, abychom situaci co nejdříve napravili.

Co dělat při reklamaci:

    1. Vyplňte [reklamační formulář ke stažení] a přiložte jej k reklamovanému zboží.
    2. Připojte také kopii dokladu o koupi (pro rychlejší vyřízení).
    3. Zboží nám zašlete na adresu: Jurečkova 39, 746 01 Opava.

Budeme vás co nejdříve informovat o průběhu řešení reklamace.


Pokud máte jakékoliv dotazy nebo si nejste jisté, jak postupovat, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu, abychom vám pomohli a zajistili, že vaše zkušenost s námi bude vždy příjemná. Děkujeme, že jste s námi! ❤️